piątek, 16 sierpnia 2013

50 faktów by ann

Bez zbędnych ceregieli zapnijcie pasy i zaczynamy

1. zemsta na zimno jest slodsza chyba ze chodzi o osoby które byly mi bliskie

2. jestem zodiakalna panna choć lubie twórczy bałagan

3. spelnilam swoje marzenie jestem profesjonalistą w swoim centrum kosmetyki...

4... Ale jako dziecko marzylam by zostac rycerzem albo aktorem

5. bywalam kochliwa w mlodosci...

6. mam 2 córki które są spełnieniem moich marzeń

7. za latwo ufam ludziom

8. mojego malza poznalam w szkole sredniej przez internet w czasach kiedy jedynym chatem byl mIrc..

9. a do teraz znamy sie 12 lat...

10. choc czasem pytaja mnie o dowod jeszcze

11. mam duzo znajomych...

12. ale malo przyjaciół...

13. Moją ulubioną liczbą jest właśnie 13

14. lepiej dogadać mi sie z facetami niż kobietami

15. boje sie pająków

16. jako dziecko bylam baardzo chorowita i dopiero od niedawna przelamalam zła passę

17. podobno na mojej rodzinie ciąży klątwa

18. moja mama ma sm w najciezszej postaci i nie umiem sie z tym pogodzić

19. wygralam walke z rakiem mimo zaawansowanej ciąży

20. wierze w duchy

21. zaden lakier do paznokci nie wytrzyma u mnie dłużej niż 1 dzień

22. moja siostra jest moja najlepsza przyjaciółką

23. w czasach nastoletnich bylam płaska jak deska i wszyscy sie ze mnie nabijali wiec codziennie modliłam się o duży biust

24... I teraz żałuję ze nie modliłam się o milion dolarów ;-)  choć miło jest jak nikt mnie nie poznaje z dawnej klasy i w sumie kiedys podrywał mnie mój wróg nie wiedząc że ja to ja :-D

25. lubie szkicować bardziej niż malować

26. mam kompleks krzywych jedynek- nosilam dlugo aparat na który poszło mnóstwo kasy i okazalo się że nie da się ich wyprostować bo wracają

27. marzę o 3 tatuażach może kiedyś się odważę

28. jeśli wygram w totka założę fundację

29. przez 6lat uczylam sie niemieckiego a teraz nic nie umiem. Za to mówię po angielsku i włosku

30. zawsze zaczepiają mnie kloszardzi, na 10 osób wokoło zawsze podejdą do mnie

31. moja najlepsza przyjaciółka (oprócz siostry) ma 54 lata

32. jestem za dorosła -  otaczam się ludźmi dużo starszymi od siebie

33. lakiery do paznokci wytrzymują u mnie max 2 dni bez odpryskow

34. jestem naturalną brunetka
35 często jestem za leniwa i pisze bez polskich liter typu ą i ę (choć wiem ze jest roznica pomiędzy łaską a laską ;-))

36. mam maksymalnie skrzywiony kręgosłup - choroba zawodowa

37. jestem uczulona na salicylany

38. kocham jeść bób i to na kilogramy ;-)

39. nie pogardze tez kaszą gryczana

40. calkiem nieźle gotuje i piekę, zresztą lubię to robić

41. ten post piszę już od tygodnia choć zwykle piszę i od razu publikuje ...

42. nie oglądam tv. Jesli juz jest cos ciekawego wolę zalukac w necie

43. uwielbiam czytać!!

44. moje dwie ulubione sagi to mroczna wieża s. kinga (swoją drogą polecam bo o dziwo to nie horror a pouczajace fantasy) i saga o ludziach lodu

45. odkąd mam córki wolę wydawać na nie pieniądze niż na siebie i myślę że każda mama to zrozumie:-)

46. jestem nocnym markiem

47. wolę żółte złoto niż srebro

48. lubię piwo ale nie w nadmiarze i nie lubię pijacych koło mnie mi bliskich( może dlatego że mój wujek był alkoholikiem i jestem na ten temat wyczulona)

49. wolę kąpiel niz prysznic

50. mam paskudne blizny po wyrostku i cesarkach bo źle się goję(koloidy)

Uff mam nadzieję że wytrwaliscie:-)  ciekawa jestem czy w czymś jesteście podobne :-D

Całuje
Ann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz